Hi mede liefhebbers,
Vandaag kwam ik door omstandigheden weer eens een keertje in Stout terecht. Zomaar, spontaan, omdat ik in de buurt was.
Toen ik aanbelde deed Mariska open, een lief uitziend meisje met rood haar en een mooi figuur. Voor mij de perfecte binnenkomer. Toen ik me had gesettled aan de bar kwamen de beschikbare dames zich aan mij voorstellen, maar ik had aan de deur eigenlijk al de keuze bepaald. Rossig haar, lieve en beetje verlegen uitstraling, nooi figuur en slechts 19 jaar oud. Toen ik haar vroeg om me nog even extra te woord te staan werd duidelijk dat het haar allereerste werkdag was in "The Business". En ondanks dat ze op die eerste dag beslist PZC deed was ik toch zodanig gecharmeerd dat ik haar een uurtje mee naar de kamer nam.
Op de kamer was duidelijk de onervarenheid uit haar af te lezen. Onwennig, voorzichtig en wat onzeker. Uiteraard heb ik geprobeerd om haar op haar gemak te stellen en na een wasbeurt belandden we op het bed. Ze had een mooi zwart setje aan, met jarretelles en daarover een luchtig bijpassend jurkje. Geloof me, het was een plaatje. Eenmaal op bed hebben we eerst even een babbel gemaakt en wat zitten kriebelen, voordat ze bovenop me kroop en me een heerlijke natte zachte zoen gaf. Vanaf dat moment ging het er heerlijk ontspannen aan toe. Ze deed duidelijk haar best en wist me zeker te plezieren. Tijdens het pijpen kom ik met haar poesje spelen, en na een latere befbeurt kon ik zeggen dat ze vooraan heeft gestaan bij het uitdelen van de mooie doosjes. Netjes geschoren, en een fotomodel van een poesje.
Na de orale verwennerijen wilde ze graag op z'n hondjes genomen worden, waarbij ze graag heeft dat je haar bij haar heupen pakt en stevig je ding doet. Mariska, ik deed het met liefde ! (smile) Na nog enkele standjes hielp ze me met een "orale aanloop" waarna ik mijn zaad over haar bosten mocht spuiten. En geloof me, met zo'n mooi lief koppie en zo'nn strak lichaam was dat een heerlijke afsluiter en een lust voor het oog.
Na afloop uiteraard gewassen en nog een klein beetje nagepraat. Daaruit bleek dat ze studente is en dit werk voor een extra zakcentje doet. Haar universitaire studie verraad ook al een stukje over haar houding, interesses en achtergrond: Een stijvolle slimme dame. Als je op zoek bent naar de dominante sex bitch, dan ben je bij haar aan het verkeerde adres. Wat je wel kunt verwachten is een uurtje eerlijke en heerlijke verwennerij van een mooie dame zonder kapsones.
Maris, succes in deze nieuwe job, en hopelijk treffen we elkaar snel nog eens.
Kus
Een LiefhebberPhantom II heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Met citaat reageren
.
, heeft een bijzonder aantrekkelijk figuur, mooie rondingen, maar ook getraind precies zoals ik het graag zie bij een vrouw